diumenge, 27 de juny del 2010

11. El nostre cartell de Carnaval

El moviment es demostra caminant ... i la participació, també. Com una prova de la voluntat de la nostra associació a participar en les accions ciutadanes que puguin repercutir en la imatge de Roses, exposem en aquesta pàgina dos dels tres cartells, amb els seus pseudònims corresponents, que el nostre associat Juanjo Albors en nom de ACP roses va presentar al passat concurs de cartells del Carnaval del pròxim any.

“Me Río de Janeiro”                                             “La Sardina contenta”

Felicitem a Melchor Romeu pel cartell guanyador del concurs que es pot veure, amb els guardonats i amb tots els que es van presentar, a Guia de Roses.

Associació Ciutadana per a la Participació

3 comentaris:

  1. Voleu dir que no seria millor encarregar a un professional el disseny del cartell. Es molt bonic que tots poguem presentar un disseny, però, en aquest cas, s'hauria de buscar un jurat amb més professionals i no tants "aficionats" de bona fé.

    ResponElimina
  2. Bona tarda anònim.
    Jo també m'he plantejat el mateix alguna vegada, però si donem per suposat que l'objectiu principal és aconseguir un cartell de Carnaval que agradi, informi i representi, hi ha moltes variables a tenir en compte.
    Ens agradi: aquí entrariem a valorar la creativitat, l'originalitat (com a criteris més objectius) i el bon gust en les imatges, formes i colors (criteris que popularment s'entenen com a més subjectius)
    Informi: Que la visió, àdhuc ràpida, del cartell ja ens faci pensar en Carnaval, Roses, Mediterrani... i que el missatge escrit sigui clar.
    Representi: D'una banda, el fet que sigui concurs popular obert a tothom, ja representa, fonamentant-se en l'autoria, la nostra ciutat. D'altra banda, també el disseny ha de representar els nostres sentiments vers el Carnaval i la festa.
    La veritat és que no sé. Perquè, si s'encarrega a un professional, qui tria el professional?
    Crec que la clau està en establir unes bones bases per al disseny i cenyir-se a elles en la valoració del guanyador.

    ResponElimina
  3. Perquè pugui entendre's millor el comentari d'Anna Ribera, recordem els criteris de valoració del concurs:

    Originalitat,
    Creativitat,
    Capacitat comunicativa
    Adequació a la temàtica
    Versatilitat de la imatge per adapta-se a diferents formats

    ResponElimina